Zavrieť

Porady

kosacka s prednym ci zadnym nahonom

pekny den,
ani len som netusil ze nielen auta ale aj kosacky maju predny(napr. HONDA), ako aj zadny nahon(AL-KO). Vie mi niekdo poradit co je lepsie? a aku znacku ci model si vybrat? Budem mat cca 500m2 travnika.
u alka sa mi celkom paci 520BRV mod.09, honda XSW55MHS, ale som laik a neviem moc okrem vykonu motora,sirky zaberu noza,velkosti zasobnika na travu,na co sa mam orientovat.
dakujem za vase nazory a cas.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    .....ja mám AL-KO 520, motor Brigston, záber51 cm, zadný náhon. Kosím cca 2000 m2 trávnika a som nadmieru spokojný. Myslím, že zadný náhon má aj tú výhodu, že prednú časť môžeš nadvihnuť a prejsť cez nejakú prekážku tak, aby si nezavadil nožom . Je to všetko len a len na Tebe.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    Ak budeš chcieť zapojiť do kosenia manželku, alebo deti odporúčam VIKING MB 448 T,so zadným pohonom, motor 5,0 k RS B&S , hmotnosť - 29 kg, je z plastu, mala som obavy, že kamienky môžu spôsobiť poškodenie plastu, používali sme ju pravidelne každý týždeň a nenašla som žiadne závady.Ľahko sa čistí a má výhodu, že nezhrdzavie.

    pre bližšie inf.pridám link: