Zavrieť

Porady

Nováčikovia - predstavte sa

optimistický pesimista
Ahojte. Volám sa Ján(ík, čo, nulik ...). Pracujem ako učiteľ na ZŠ. Predvčerom mi dcéra poslala adresu tejto stránky, zaregistroval som sa a odvtedy sa od nej nemôžem odtrhnúť. Je to skvela stránka a bude pravdepodobne ešte skvelejšia, ak sa v nej trocu zorientujem. Nie som nejaký extra odborníka na prácu s počítačom, ale sľubujem, že sa to vďaka tejto spoločnosti zlepší. Cmuuuuuuuuuuuuuuuuuk
Usporiadat
DanielaSL DanielaSL

DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

Mama troch dospelých detí
Vitaj Janko...mi sme boli na tom podobne...takže to chápeme.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
mamaliga mamaliga

mamaliga je offline (nepripojený) mamaliga

matka 3 dospelých a 1 13 ročného dieťaťa ...viac
Ahojte, volám sa Eva a som veľmi nový nováčik
0 0
Marína Marína

Marína je offline (nepripojený) Marína

Vitaj Evi a cíť sa tu dobre.
0 0
cactus cactus

cactus je offline (nepripojený) cactus

nezaškodí čítať návody na rôzne veci.... ...viac
Ján Rusňák Pozri príspevok
Ahojte. Volám sa Ján(ík, čo, nulik ...). Pracujem ako učiteľ na ZŠ. Predvčerom mi dcéra poslala adresu tejto stránky, zaregistroval som sa a odvtedy sa od nej nemôžem odtrhnúť. Je to skvela stránka a bude pravdepodobne ešte skvelejšia, ak sa v nej trocu zorientujem. Nie som nejaký extra odborníka na prácu s počítačom, ale sľubujem, že sa to vďaka tejto spoločnosti zlepší. Cmuuuuuuuuuuuuuuuuuk
mamaliga Pozri príspevok
Ahojte, volám sa Eva a som veľmi nový nováčik
vitajte, obaja
0 0
bafa bafa

bafa je offline (nepripojený) bafa

domáci pracovník
Ahoj !!!! Stránka je výbornááááá! Len mám problém ! opýtať sa ,alebo odpovedať na otázku ,či tému! Neviem nájsť pri téme miesto , kde odpovedať!

Poradíte ako sa zorientovať v zmluvách o príjmoch zo zahraničia ? To mám každú zmluvu študovať samostatne? Neexistuje "zoznam" : tieto krajiny patria pod vyňaté príjmy a tieto pod zápočet???
0 0
cactus cactus