Zavrieť

Porady

navrh vykurovacieho systemu

Napada ma že čim viac študujem všetko okolo vykurovania domu tym som zamotanejši .Zaujima ma ..kto by mi vedel spraviť kvalitny navrh kurenie alebo nejaky projekt . Mam na mysli ake teplovodne hadice , ake ventily , nadrže a aky kotol pri tom ktorom dome pri tych materialoch a izolaciach ktore su na dome použite aby bol cely system čo najefektivnejši a najpohodlnejši na prevadzku ako aj udržbu. Nepoznam v okoli nikoho kto by taketo kvalitne navrhy robil aj s vypočtami . Viete ako to byva..zavolate kurenarov a oni to začnu zbuchavať ,, ved to stači a toto nemusi byť .. Viete mi poradiť kto sa tym zaobera
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alltracboy je offline (nepripojený) alltracboy

    alltracboy
    nerad do to hovorim, ale nakoniec to aj tak nechas na kurenarov. Tiez som spekuloval v techkone a nic som nedospekuloval. Akurat som si vypocital tepelne straty, ale podlahovku uz navrhnut neviem. A ani najlepsi soft ti to nenavrhne tak ako projektant ktory tam zadava vseliake parametre o ktorych sa ti ani nesniva. Kurenar zhruba vie kolko hadice ma ist na m2 a funguje to.. Ked uz dat vypracovat projekt kurenia tak rovno aj s tepelnou izolaciou.

    day je offline (nepripojený) day

    day