Zavrieť

Porady

Po založení živnosti strácam nárok na režinku ŽSR?

Dobrý deň,

Som študent VŚ dennej formy štúdia, môj otec pracuje na železnici, tým pádom mám režinku. Nevie mi niekto poradiť, že ak si idem založiť živnosť či strácam nárok na režinku? Študentom dennej formy ostávam naďalej. Ako som sa dočítal, o prídavky by rodičia nemali prísť.

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    lubo555 Pozri príspevok
    Dobrý deň,

    Som študent VŚ dennej formy štúdia, môj otec pracuje na železnici, tým pádom mám režinku. Nevie mi niekto poradiť, že ak si idem založiť živnosť či strácam nárok na režinku? Študentom dennej formy ostávam naďalej. Ako som sa dočítal, o prídavky by rodičia nemali prísť.

    Ďakujem
    Takto, štát nemá s režijkami nič spoločné, to nieje žiadna štátna výhoda-to je čisto záležitosť firmy ŽSR,to je firemná výhoda- nie štátna- treba si to tam zistiť, aké majú interné pravidlá, ale nemyslím si, že založenie živnosti by malo byť prekážkou ďalšej jej držania...

    Barbara je offline (nepripojený) Barbara

    no niekedy fakt nevijem gdo som ...viac Barbara
    tú režinku máš na základe toho, že študuješ, ak prestaneš študovať, potom už nebudeš mať na ňu nárok. Rodičia majú nárok na rod. prídavky ako aj na daň. bonus kým študuješ , pravda do 25 rokov