Zavrieť

Porady

uznávanie dokladov a regulované povolania

Dobrý deň,
po vyštudovaní agnlickej univerzity, som sa vrátila na Slovensko a chcela som si nechať uznať môj diplom a titul. Na ministerstve ma odkázali na regulované povolania. Neviem presne u akého povolania nakoniec skončím, ale momentálne pracujem ako lektorka anglického jazyka v jazykovke. Vyštudovala som jazykovedu a literatúru, takže mojím oborom nie je pedagogika a teda neviem čo mám zadať do formulára na uznávanie dokladov. S prekladateľstvom ma odkázali na Ministerstvo spravodlivost a na vykonávanie povolania ako učiteľ je potrebné iné vzdelanie. Môžete mi prosím poradiť ako postupovať, na aké povolanie spĺňam podmienky? Vopred ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    stikka je offline (nepripojený) stikka

    stikka
    Ahoj,

    Nasledovne moze pomoct .minedu.sk/index.php?rootId=415

    Uznávanie ukončeného vzdelania zo zahraničia v SR
    .minedu.sk/index.php?lang=sk&rootId=869

    Na zamyslenie je aj Specialna statna jazykova skuska - prekladatelska/tlmocnicka - da sa urobit aj externe, teda nemusis tam chodit len sa prihlasis na skusku, k tomu je potrebne zdokladovat, ze si absolvovala minimum (asi 200, nepamatam presne) vyucovacich hodin
    .1sjs.sk/sk/Statne-jazykove-skusky.alej

    To moze otvorit dalsie dvierka.