Zavrieť

Porady

Odpisová skupina lakovacia a sušiaca kabína

Prosím Vás o radu, už dlho študujem kam by som mohla zaradiť lakovňu čo sme kúpili. Je to taká veľká montovaná bunka na lakovanie,, budeme tam lakovať rôzne veci (pôvodne sa používala v autoservise), bolo k tomu potrebné stavebné povolenie, ale stojí na prenajatom pozemku, dá sa rozmontovať a postaviť niekde inde, zrejme znova so stavebným povolením. Je to montovaná budova z kovov 25.11, v 4 OS? Alebo? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    misa Dala som dopyt dodávateľovi, zajtra mi k tomu niečo pošle. Ale v papieroch som našla kód KP 29.56.25 - čo sú účelové prístroje a tam mi to teda nesedí.
    Kabaka123 aha... no veď uvidíš.... zajtra budeš múdrejšia...

    inak s týmto KP je to spominané aj tu

    http://www.porada.sk/t3702-p5-ktore-...e-skupiny.html 5 strana

    Lakovacia kabína na striekanie autodielov, neviete náhodou niekto?

    Ja by som to zaradil do kódu KP 29.56.25 - Účelové prístroje inde nezaradené, patria tam okrem iného aj zariadenia na difúzne povrchové úpravy, čo by snáď tej striekacej kabíne mohlo zodpovedať. Patrí to pod položku 2-36 prílohy ZoDP - 2.OS.
    misa Takže dodávateľ mi napísal, že tá kabína patrí do 29.24.4 - ostatné stroje na všeobecné účely, podľa OKEČ.
    Kabaka123 ok
      zbaliť