Zavrieť

Porady

Zaciatocnicke otazky pri zakladani s.r.o.

Dobry den,
vopred sa ospravedlnujem ak budem mat hlupe otazky, ale to ma obcas asi kazdy zaciatocnik

Momentalne pracujem ako programator v jednej nemenovanej spolocnosti, ale planujem prejst na iny model - zalozit si s.r.o., zamestnat sa v nej ako programator, a na istu kapacitu pracovat pre mojho aktualneho zamestnavatela ako "subdodavatel", zvysok casu by som sa venoval tvorbe web stranok. V ramci setrenia nakladov by som si zriadil len "virtualne sidlo", realne by som sa v case vykonavania prace nachadzal v priestoroch mojho momentalneho zamestnavatela/buduceho obch. partnera, web stranky by som tvoril doma na "firemnom" NB.

Tolko teoria, teraz prakticke otazky :

1) je tento model plne legalny ? T.j. virtualne sidlo, praca vykonavana u zakaznika alebo doma na firemnom NB
2) Predpokladam, ze na vytvorenie s.r.o. a virtualneho sidla si objednam jednu z mnohych firiem, ktore sa tym zivia, rovnako ako vedenie uctovnictva a miezd delegujem na inu firmu. Lenze stale sa neviem zbavit blbeho pocitu, ze som na nieco velmi dolezite zabudol

Vdaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    1 ano
    2 ano, pôsobenie u obch. partnera si dohodnite v zmluve.

    sroservis je offline (nepripojený) sroservis