Zavrieť

Porady

splnomocnenie??...

ahojte poradaci, takze uz zas otravujem... dufam ze tu uz podobne tema neni... pozeral som ale nevsimol som si .. ak ano tak sa ospravedlnujem a pls link
a k veci: zaujima ma problem zrejme "splnomocnenia" alebo nieco podobne aby som mohol uzatvarat obchody, vystupovat pod svojim menom, pripadne podpisovat dokumenty za ineho podnikatela (zivnostnika)...inak som nezamestnany a student... ci je to mozne a ak ano co pre to treba urobit ... za odpoved vopred dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

    Eulalia
    Zrejme si nechceš vybavovať živnostenský list? Ak áno, môžeš v rámci živnosti uzatvárať zmluvy na zastupovanie iného podnikateľa podľa obchodného zákonníka. Napr. mandátnu zmluvu, zmluvu o sprostredkovaní, o obchodnom zastúpení a pod.
    presne tak... nechcem si vybavovat zivnostensky list... teda zatial nie... a nechcem ani nikde figurovaz ako zamestnanec... len ako fyzizicka osoba splnomocnena uzatvarat obchody a pod.

    anklar je offline (nepripojený) anklar

    Anklar anklar
    Aj tak mi to vychádza, ze budes potrebovat ZL, ked chces sprostredkovavat obchody ako FO. Na zaklade zmluvy o sprostredkovaní dostanes za uzatvorenie obchodu provizie, teda budes si tvorit zisk z cinnosti.

    anklar je offline (nepripojený) anklar

    Anklar anklar