Zavrieť

Porady

Pridavky na dieta

Som studentkou VS v CR. Mam rozvedenych rodicov, pricom mojim zakonnym zastupcom je matka. Byt, v ktorom matka zije je napisany na mna. S nou vsak nemam dobre vztahy a tak som sa prestahovala k otcovi.
Napriek tomu ze trvale bydlisko mam u otca, matka (kedze je stale mojim zakonnym zastupcom) na mna dostava pridavky na dieta a taktiez nejake pridavky z prace. Da sa nejakym sposobom dosiahnut, aby som pridavky na dieta dostavala na svoj ucet? Vadi mi, ze matka ktora ma vidi raz za rok na mna dostava peniaze a pritom ma zivi otec. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    JankaO je offline (nepripojený) JankaO

    JankaO
    stanas
    Som studentkou VS v CR. Mam rozvedenych rodicov, pricom mojim zakonnym zastupcom je matka. Byt, v ktorom matka zije je napisany na mna. S nou vsak nemam dobre vztahy a tak som sa prestahovala k otcovi.
    Napriek tomu ze trvale bydlisko mam u otca, matka (kedze je stale mojim zakonnym zastupcom) na mna dostava pridavky na dieta a taktiez nejake pridavky z prace. Da sa nejakym sposobom dosiahnut, aby som pridavky na dieta dostavala na svoj ucet? Vadi mi, ze matka ktora ma vidi raz za rok na mna dostava peniaze a pritom ma zivi otec. Dakujem
    Podľa zákona č. 600/2003 Z. z. o prídavku na dieťa a o zmene a doplnení
    zákona č. 461/2003 Z. z. o sociálnom poistení