Zavrieť

Porady

dohoda o brigádnickej činnosti študentov- SR a ČR

Dobrý deň.

Som študent VŠ brigádujúci v SR. Zaujímalo by, ako je to v prípadoch, ak by som si našla druhú brigádu v mieste môjho štúdia ČR, na Slovensku smiem zarobiť do 155 €. Môžem mať nejaký postih, ak by som brigádovala aj v ČR a SR zároveň?

Ďakujem

M.I.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Meichan Pozri príspevok
    Mne bolo povedané, že ak budem mať brigádu v ČR, zaplatím pokutu, ktorú mám uvedenú v zmluve (nesmiem brigádovať u iného zamestnávateľa, neviem, či sa to však vzťahuje aj na ČR), vraj sú sociálne poisťovne SR a ČR prepojené a môžu si to zistiť. Nechcem platiť 3000€ za hlúposť
    Brigádovať môžeš, len si dávaj pozor čo podpisuješ - v prípade ďalšieho slovenského zamestnávatela Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov, Prehlásenie k uplatneniu odvodového bonusu ... môžeš mať podpísané len u jedného slovenského zamestnávatela.

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    môžeš zarobiť kolko chceš, len v jednej firme, kde máš dohodu, si do 155 eur oslobodená od odvodov.. kebyže máš na SVK ďalšie dohody, tie už oslobodené od odvodov nie sú..
    v ČR môžeš mať tiež kludne brigády

    Meichan je offline (nepripojený) Meichan

    Meichan