Zavrieť

Porady

Výdaj balíka inde ako na mieste trvalého bydliska

Dobrý večer,

chcem si objednať tovar cez eBay a rád by som si ho vyzdvihol na pošte v BA, kde študujem a bývam (v podnájme).
Ide mi o to, či je možné uviesť pri platbe adresu (shipping address), kde bývam ako nájomník? Pri preberaní balíka sa predsa musím preukázať OP,
a ak sa adresy nebudú zhodovať, balík mi nemusia vydať? Alebo je to ok?

Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Yurdo je offline (nepripojený) Yurdo

    Yurdo
    Ďakujem za odpovede. Pre istotu som si zavolal na poštu a bolo mi povedané, že to naozaj nie je problém. Čomu sa teším.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Yurdo Pozri príspevok
    Dobrý večer,

    chcem si objednať tovar cez eBay a rád by som si ho vyzdvihol na pošte v BA, kde študujem a bývam (v podnájme).
    Ide mi o to, či je možné uviesť pri platbe adresu (shipping address), kde bývam ako nájomník? Pri preberaní balíka sa predsa musím preukázať OP,
    a ak sa adresy nebudú zhodovať, balík mi nemusia vydať? Alebo je to ok?

    Ďakujem.