Zavrieť

Porady

Vytvorenie domény

Dobrý deň. Nevie niekto ako sa dá vytvoriť alebo zaregistrovať nová koncovka ku doménam ako je .sk .eu a podobne?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ja teda nie som žiadny odborník na túto otázku, avšak ak niekto chce robiť "toto" aspoň by sa mohol vyjadrovať aj slovníkom vlastným týmto ľuďom...medzi tým som si tiež vygooglila ako to je ... http://sk.wikipedia.org/wiki/Dom%C3%...ej_%C3%BArovne
    ...bez odpovede od Newcs69 som už vedela - teda ma trklo kam kliknúť po zadaní slovíčka doména.....
    ....a určite táto otázka nepatrí do "chlievika" začiatky podnikania.....
    ....nehovoriac o tom, že by ma ani v päte netrklo dať za poslednou bodkou ničnehovoriacu niekoho vymyslenú koncovku....
    ....radšej už nič....

    Newcs69 je offline (nepripojený) Newcs69

    Newcs69
    Musite si najst registratora domen. Zistite si ale najprv ci je domena ktoru chces volna. S .sk domenou problem nebude, tazsie sa to zistuje pri eu domenach. Ak chcete viac info napiste na info@asmat.sk. Mozem Vam aj preverit dostupnost domeny.
    Newcs69 Pozri príspevok