Zavrieť

Porady

Je pouličný a podomový predaj nelegálny, ak áno, za akých okolností je to legálne?

Som študentka a popri škole som si našla jednu brigádu. Je to predaj tovaru v bytových domoch, na ulici a pod.
Dnes sa nám ale stalo, že sme to ponúkali na Kamennom námestí v BA a niekto sa na nás sťažoval a došli za nami mestský policajti.
A ide o to, že nám povedali, že je to nelegálne, že si na to musíme zohnať povolenie aby sme to mohli predávať. Chceli nám dať všetkým pokutu (bola som tam ja, kolegyňa a našťastie aj náš šéf, ktorý to za nás vyriešil).
A ja teraz neviem, že či je to teda nelegálne iba v tom starom meste v BA, alebo všade... pretože ja som vôbec nevedela, že na tom kamennom je to nelegálne, náš šéf nás o tom neinformoval (neviem, či by mi to pomohlo, ak by sme to povedali policajtom, že sme neboli o tom informované). A či je to teda nelegálne iba na ulici, alebo aj v tých bytovkách a pod. Proste ako to celé je? Aké povolenie by na to musel mať, aby to bolo legálne?

Ďakujem za skorú odpoveď.

S pozdravom moninuska
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional