Zavrieť

Porady

ako to bude počas prázdnin?

Pracujem ako učiteľka na jednej základnej škole. Presťahovali sme sa a tak by som chcela učiť v mieste bydliska. Chcela som sa spýtať na to keby som dala teraz k 30.6. 2008 výpoveď a na novú školu by ma prijali až od 1.9.2008, mám nárok na preplatenie dovolenky od pôvodnej školy alebo budem musieť ísť na úrad práce? ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    dareckova Pozri príspevok
    Pracujem ako učiteľka na jednej základnej škole. Presťahovali sme sa a tak by som chcela učiť v mieste bydliska. Chcela som sa spýtať na to keby som dala teraz k 30.6. 2008 výpoveď a na novú školu by ma prijali až od 1.9.2008, mám nárok na preplatenie dovolenky od pôvodnej školy alebo budem musieť ísť na úrad práce? ďakujem