Zavrieť

Porady

študent+ živnostnik?

zdravim,som študent planujem založiť internetovy obchod
zaujma či budem mať dake ulavi na odvodoch ako študent,či si budem platiť do zdravotnej poistovne a do socialnej atd + som dačo počul že prvy rok som oslobodeny od dakych odvodov? prosim poradte ak mate dakto skusenosti,študujete a aj podnikate diky
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Rozalaia je offline (nepripojený) Rozalaia

    Rozalaia
    ak som spravne pochopila, budes mat subeh SZCO a riadneho denneho studia. Do SP an ZP neplatis spociatku nic. K 30.6. nasledujuceho roka posles do SP vypis zo svojho danoveho priznania a do ZP urobis rocne zuctovanie ZP. Potom uz platit budes.
    Mam to pisomne (emailom) odkonzultovane cez infolinku spolocnej ZP aj soc poistovne, ak chces, oslov ich aj ty, v pripade zaujmu ti preposlem to co mi odpisali.

    Ludvygo je offline (nepripojený) Ludvygo

    Ludvygo
    no diky moc už som tam stihol napisať :O) a ked doštudujem tak potom až začnem platiť do SP ? inak ty študuješ a popri tom si szčo ?

    Rozalaia je offline (nepripojený) Rozalaia

    Rozalaia
    Nieeeeee, ja som uctovnicka, toho casu na rodicovskej dovolenke ale mam par klientov - studentov, riesila som im dane a trochu som si musela preklepnut ako maju robit odvody atd.