Zavrieť

Porady

hospitácia

ahojko!
Mala by som otázku, som učitelka na zus. Má k nám prísť na hospitáciu riaditel.Nemáme to v mesačnom pláne, ani nikde inde napísané.Môže prísť hocikedy na hospitáciu?Nepotrbeje žiadny hospitačný plán, alebo dačo také?Má sa potom spísať zápisnica?Alebo ako to funguje, poradte prosím.
Srdečná vďaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    ...riaditeľ a iný Tvoj nadriadený, by mál mať urobený na školský rok plán hospitácii podľa mesiacov, ale presný deň hospitácie tam nie je, lenže aj keď ho nemá tak Ti môže prísť na hospitáciu kedykoľvek, ale Ti to musí oznámiť deň vopred, ak by to neurobil kľudne mu môžeš povedať, že Ti to neoznámil a nechceš, aby Ti išiel na hospitáciu, aleeeeee, vieš čo ťa potom čaká

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    legolas Pozri príspevok
    ...riaditeľ a iný Tvoj nadriadený, by mál mať urobený na školský rok plán hospitácii podľa mesiacov, ale presný deň hospitácie tam nie je, lenže aj keď ho nemá tak Ti môže prísť na hospitáciu kedykoľvek, ale Ti to musí oznámiť deň vopred, ak by to neurobil kľudne mu môžeš povedať, že Ti to neoznámil a nechceš, aby Ti išiel na hospitáciu, aleeeeee, vieš čo ťa potom čaká
    Tak, nam neoznamuju, pridu aj v strede hodiny neohlaseni.Aj zastupcovia.