Zavrieť

Porady

Súkromné detské jasle

Viem, že je na porada.sk založených niekoľko dotazov k tejto téme, študujem ich tu už pár hodín, ale všetko sú to už staršie rady, postrehy, pripomienky... na niektoré odkazy ma už ani nepreklikne. Potrebujem najčerstvejšie informácie o tom, ako kde, možno s kým začať. Ak môžete, pomôžte. Viem, že v prvom rade prieskum, hygiena, vyhláška č. 527/2007. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vanlenka je offline (nepripojený) vanlenka

    Som žena vanlenka
    Ahoj kesselo,