Zavrieť

Porady

Škd

Ahojte, pracujem ako vychovávateľka už 15 rokov a som v 8 pl.triede, je to správne? Lebo tu som sa dočítala, že niektoré vychovávateľky sú v 9.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    gerda je offline (nepripojený) gerda

    gerda
    Ahoj, no ano, my sme v 9., ale ideme dole a ak budú na to peniaze, tak nám to možno bude dorovnané, veď uvidíme.

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    janamirka2 Pozri príspevok
    Ahojte, pracujem ako vychovávateľka už 15 rokov a som v 8 pl.triede, je to správne? Lebo tu som sa dočítala, že niektoré vychovávateľky sú v 9.
    v 8 platovej triede sú zaradené vychovávateľky, ktorým nebola udelená výnimka zo vzdelania. Robíš 15 rokov u jedného zamestnávateľa ?

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka
    gerda Pozri príspevok
    Ahoj, no ano, my sme v 9., ale ideme dole a ak budú na to peniaze, tak nám to možno bude dorovnané, veď uvidíme.
    To musí byť dorovnané, zákon hovorí, že tvoj plat po novom zaradení nemôže byť nižší ako plat, ktorý si mala pred 01. novembrom, t. j. to dorovnanie nie je dobrá vôľa niekoho ale zákonný nárok.

    silviad je offline (nepripojený) silviad

    silviad
    Otázka ešte k tejto téme: učiteľka 1-4 titul Mgr., prax do jedného roku robí od 01.09. vychovávateľku v ŠKD. Platová trieda 8 alebo 9?