Zavrieť

Porady

od buka do...

prihlásil som sa na podnikateľsky zámer,upr....,,
vyrábiam kožené náušnice ,,.. ide mi to,i puoide ,dufam , myslim ,, ... ,, som samouk,,...a ci nebude komlikacia?,neviem do akei kategorie spadaam ,,teda aka živ....pokial to bude remeselna .,, tak mysliim ,, nato treba mat i particne vzdelanie.....
ia som to zaskatulkoval do vyroba-predaj,, no mysliim ,, ze som laik a dost...by sa mi poradit zislo
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    Vitaj na porade. Ak dovolíš, teraz ťa poprosím o zrozumiteľný "preklad" tvojho úvodného príspevku.

    oklalkop je offline (nepripojený) oklalkop

    oklalkop
    na urade prace som podal prihlasku.. na vykonavanie samostatne zarobkovej cinnosti,,...podnikatelsky plan,prispevok...
    chcel by som vyrabiat , a predavat rucne robene nausnice , penazenky.....
    no...maam pochybosti ,, ci v tom nieje nejaky hacik ...,,ci sa muoj zamer dá uskutocnit,,..?
    ci mi vydaju zivnost....,,aku ?..,,
    dakujem

    akina je offline (nepripojený) akina

    akina
    oklalkop Pozri príspevok
    na urade prace som podal prihlasku.. na vykonavanie samostatne zarobkovej cinnosti,,...podnikatelsky plan,prispevok...
    chcel by som vyrabiat , a predavat rucne robene nausnice , penazenky.....