Zavrieť

Porady

Kľúč do 2,5 milióna

Ahojte,

v septembri som sa ženil a začínam riešiť bývanie... Som z BA, manželka z Brodského pri Kútoch. Svokor nám tam postavil dom, ja som si zasa postavil hlavu a nechcem tam ísť bývať. A preto sme sa so ženou dohodli na kompromise - domčeku v Malackách. Mám našetrený cca. milión, ktorý chcem vraziť do kúpy pozemku práve v tejto lokalite...

Som úplný amatér, ktorý raz za uhorský rok chytil šrobovák... Nemám skúsenosti a preto potrebujem rady (aby som neprecenil svoje sily a finančné schopnosti)...

Pozemky o ktoré sa zaujímam majú od 340 - 400 m2. Viem, je to maličké a práve preto uvažujem aj o maličkom dome pre (dúfam, že raz) 4-člennú rodinu. K dispozícii by som mohol mať čisto na dom okolo 2,5 milióna Sk.

V tejto cenovej kategórii som už našiel katalógové domy na kľúč, ale ja veľmi týmto cenám neverím. Je podľa Vás možné nechať si postaviť do tejto ceny 4-izbový dom na kľúč? Ušetril by som, ak by som si dom nechal stavať postupne od rôznych firiem? Základy, hrubá stavba, el., voda, plyn atď, atď?

Ďakujem...
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
ak by si si to rok všetko naštudoval, resp.svokor sa podujal vám pomáhať, radiť organizovať, tak druhý spôsob je lacnejší. Ale ak tomu nerozumieš rovnako ako ja, tak kľuč je lepší, ale aj tam je riziko, že ťa niekto podvedie (ako mňa).
Bez zmluvy sa do ničoho nepúšťaj.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Laola80 Laola80

Laola80 je offline (nepripojený) Laola80

O akej zmluve hovoríš? A zakl. otazka nezodpovedana Je realny moj cenovy strop?
0 0
plamen4 plamen4

plamen4 je offline (nepripojený) plamen4

Pri stavbe na kľúč NIE! Pri svojpomocnej realizácii ÁNO.
0 0
comodo comodo

comodo je offline (nepripojený) comodo