Zavrieť

Porady

Windows Mail - ako na to!

Pozdravujem všetkých !
Neviem si radu s takýmto problémom ohľadom počítača. Som totiž iba amatér.
Mám na notebooku internet cez WIFI anténu. Vzhľadom na moje zamestnanie, záľuby a okruhy známych mám vytvorených viac mailových adries. Konkrétne sú dve na www centrum, na post, na azet, gmail a pod.
V mojom notebooku mám Windows Vistu. Chcem si založiť účet na Windows Mail (je na miesto Outlook Express). Dôvodom je to, aby som zo všetkých týchto mojich mailových adries dostávala všetky maily sem na Windows Mail a nemusela otvárať všetky www stránky. Je to praktickejšie a rýchlejšie. Takže problém je v tom že si toto neviem nastaviť v tom W Mail. Pýtajú tam odo mňa nejaké typy serveru a server prichádzajúcej i odchádzajúcej pošty a pod. Vôbec neviem odkiaľ to mám zistiť a čo tam zadať. Prosím poraďte.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    seat je offline (nepripojený) seat

    seat
    no nastavenia nájdeš na každej stránke ktorá to podporuje (POP3) avšak nie každý poskytovateľ to robi gratis - zadarmo to ide na zozname, gmail, peniaze pýtaju na poste, ostatný neviem ale nastavenie nájdeš na ich stránkach alebo si ho odo nich vypýtaj

    abcd.kates je offline (nepripojený) abcd.kates

    abcd.kates
    seat Pozri príspevok