Zavrieť

Porady

asistent učiteľa

Pracujem ako asistent učiteľa na ZŠ prosím,poradte ako je to z platovým zaradením, mám ukončenú Strednú ped.školu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    lentilka79 Pozri príspevok
    Nasa je Mgr. s 1.kvalifikacnou a je v 7... Hanba.
    Pripomienka: ale asistenti učiteľa nie sú učitelia, no a ak je niekto Mgr. tak nech ide pracovať tam na čo má vzdelanie

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    legolas Pozri príspevok
    Pripomienka: ale asistenti učiteľa nie sú učitelia, no a ak je niekto Mgr. tak nech ide pracovať tam na čo má vzdelanie
    Asistent ucitela je pedagogicky zamestnanec, tak ako ucitel.

    legolas je offline (nepripojený) legolas

    muž legolas
    alaya1 Pozri príspevok
    Asistent ucitela je pedagogicky zamestnanec, tak ako ucitel.
    Máš pravdu, je pedagogický zamestnanec, ale nie je učiteľ, pevne verím že všetkým Vám učiteľom je to nad slnko jasné
    Bolo by najlepšie, keby ste sa prestali doplňať a rozhorčovať, kto, prečo atď..
    Naposledy upravil legolas : 31.01.09 at 15:30 Dôvod: doplnenie

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    legolas Pozri príspevok
    Máš pravdu, je pedagogický zamestnanec, ale nie je učiteľ, pevne verím že všetkým Vám učiteľom je to nad slnko jasné