Zavrieť

Porady

Oslobodenie od odvodov do soc. poist.???

Dobry den, pracujem ako podriadeny sprostredkovatel poistenia, a som zapisany v zozname podriadenych sprostredkovatelov poistenia v zmysle ust. §11 ods.1 zakona 340/ 2005 Z.z. (ale pod maklerskou firmou). S nou mam zmluvu v sulade s §652 Obchodneho zakonnika.
Za rok 2008 som mal prijem aj zo zivnosti ako SZCO aj na zaklade zmluvy podla §652.
Tieto prijmi musim spocitat pre vypočet odvodov do soc. poistovni, alebo prijmi z §652 su oslobedene od odvodov do soc. poistovni?
Vopred vam dakujem za INFO
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    vanadoo Pozri príspevok
    Dobry den, pracujem ako podriadeny sprostredkovatel poistenia, a som zapisany v zozname podriadenych sprostredkovatelov poistenia v zmysle ust. §11 ods.1 zakona 340/ 2005 Z.z. (ale pod maklerskou firmou). S nou mam zmluvu v sulade s §652 Obchodneho zakonnika.
    Za rok 2008 som mal prijem aj zo zivnosti ako SZCO aj na zaklade zmluvy podla §652.
    Tieto prijmi musim spocitat pre vypočet odvodov do soc. poistovni, alebo prijmi z §652 su oslobedene od odvodov do soc. poistovni?
    Vopred vam dakujem za INFO
    NO určite sa aj tie príjmy z par. 652 POČÍTAJÚ pre výpočet odvodov do poisťovní!!!