Zavrieť

Porady

O aký typ živnosti sa jedná?

Prosím o radu, som študentka EF a zostavujem diplomovú prácu na tému Podnikateľský plán začínajúceho podnikateľa. Má sa jednať o poskytovanie služieb v oblati interiérového dizajnu. Pôjde o spoločnosť typu s.r.o. Činnosť, ktorej sa spoločnosť má venovať by mala byť nasledovná:

1) vyhotovenie projektu zmeny interiéru (činnosť interiérového dizajnéra -architekta), a to:
a) bez zásahu do konštrukcie samotnej stavby, resp.
b) so zásahom do konštrukcie interiéru, napr. zadávateľ si vyžiada zmenu pôdorysu, posunutím priečok, čím by sa zmenila podlahová plocha jednotlivých miestností, a pod.

2) sprostredkovateľská činnosť (nie som si istá ale zrejme by išlo o sprostredkovteľskú činnosť v oblasti výroby) - spoločnosť by sprostredkovala dodávateľov samotných prác ... čiže po vyhotovení projektu by zákazníkovi sprostredkovala napr. kontakt na maliarov, murárov, a pod. v závislosti od zmien naplánovaných v projekte ... (predstava je asi taká, že za toto sprostredkovanie by od dodávateľov prác získal určitú prémiu za sprostredkovanie tejto zákazky ...)

O aký typ živnosti by sa v oboch prípadoch jednalo? viazaná? voľná?
Ak by sa jednalo o viazanú, aké sú podmienky ktoré treba splniť?
A ako správne tieto živnosti pomenovať?
(Napriek preštudovaniu živnsotenského zákona si totiž v týchto otázkach nie som celkom istá.)

Za veľmi skorú odpoveď ďakujem.
Naposledy upravil Martina154 : 09.03.09 at 12:28 Dôvod: zabudnuté základné informácie podstatné pre vyriešenie
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.