Zavrieť

Porady

pozastavenie zivnosti a socialna poistovna

Dobry den.
Som denna studentka VS a od 7.3.2008 mam zivnost. Teraz ju ale chcem zrusit, alebo pozastavit. Chcem sa opytat, ked teraz pozastavim zivnost, som povinna platit od 1.7.2009 socialnej poistovni?
Za odpovede vam vopred dakujem,
Janka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    jankajankajanka Pozri príspevok
    Dobry den.
    Som denna studentka VS a od 7.3.2008 mam zivnost. Teraz ju ale chcem zrusit, alebo pozastavit. Chcem sa opytat, ked teraz pozastavim zivnost, som povinna platit od 1.7.2009 socialnej poistovni?
    Za odpovede vam vopred dakujem,
    Janka
    Nie si, za predpokladu, že ani 01.07.2009 nebudeš szčo.

    Barbara je offline (nepripojený) Barbara

    no niekedy fakt nevijem gdo som ...viac Barbara
    ahojte milí Poraďáci,
    prosím Vás poraďte
    preštudovala som to tu už krížom krážom, ale hlavu mám, práve preto, rada by som sa Vás spýtala v takejto veci,aby som si bola istá.