Zavrieť

Porady

SEARCH CONDUIT

Milý Poraďáci, už veľakrát jste mi pomohli, som vám veľmi vdečná. Bohužiaľ, znova sa vyskytol v PC problém. Používam Mozillu Firefox a domov. stránku mam nastavenú Google. Zrazu sa z Mozilou otvára Search Conduit a nastavení Google sa neudrží. Stránka Conduit píše, že je zpätne kompatibilná. Vite mi niekto poradiť, ako sa toho zbaviť? Som počítačový laik, dúfam že chápete co som napísala. Ďakujem za odpovede. V.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Charon je offline (nepripojený) Charon

    Tsubasa wa yume soshite sore e ... ...viac Charon
    čo znamená ..."Zrazu sa z Mozilou otvára Search Conduit a nastavení Google sa neudrží"?
    Zmeníš v nastaveniach úvodnú stránku, uložíš a po reštarte Mozilli sa opäť otvorí Conduit? Ak to je tak, tak máš v PC vírus, malware, alebo trojského koňa.

    vasulka je offline (nepripojený) vasulka

    mam rada život vasulka
    Presne si ma pochopil, doobeda som spustila Spybot, ale nič nenašiel. Neviem, čo s tím mam robiť.

    Charon je offline (nepripojený) Charon

    Tsubasa wa yume soshite sore e ... ...viac Charon
    No. Pri štarte sa Ti spúšťa nejaký program, čo stráži túto zmenu. Musíš sa pozrieť, hoci aj cez spybot, aké programy sa Ti spúšťajú pri štarte. A na základe "poznania" ho odkliknúť. Ale toto je potrebné spraviť v SAVE mode, aby trojský kôň nebol v pamäti.