Zavrieť

Porady

predaj fotografií

chcem predávať fotografie - kúpim papiere (rôzne formáty - A4, A3 - a rôzny počet v balení), atramenty (1 sada = 10 rôznych atramentov) a rámčeky. fotku vytlačím, zarámujem a chcem predať. ako mám nákup materiálu účtovať na vstupe a ako to mám predať - tovar alebo materiál
som absolútny začiatočník, chcem si na toto urobiť živnosť a chcem účtovať sám v JU
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    Romann69 Pozri príspevok
    chcem predávať fotografie - kúpim papiere (rôzne formáty - A4, A3 - a rôzny počet v balení), atramenty (1 sada = 10 rôznych atramentov) a rámčeky. fotku vytlačím, zarámujem a chcem predať. ako mám nákup materiálu účtovať na vstupe a ako to mám predať - tovar alebo materiál
    som absolútny začiatočník, chcem si na toto urobiť živnosť a chcem účtovať sám v JU
    Hrubo vyznačené zaúčtuješ ako materiál a zaeviduješ ako príjem v skladovej evidencii - na skladových kartách, použitý materiál vydáš zo skladu a hotový produkt zaúčtuješ ako predaj vlastných výrobkov.

    Romann69 je offline (nepripojený) Romann69

    Romann69