Ak maily odchádzajú z konta cez webmail, tak konto je v poriadku a chyba u teba v PC. Ako poznám Outlook Express, asi bude mať iný názor na "všetko je nastavené ako má byť".
Vyhadzuje Express nejaké chybové okno?
Skontroluj si nastavenie autentifikácie SMTP serverov.
Poskúšaj aj SSL pripojenie (zabezpečené prijímanie / odosielanie).
Ideálne ak vyskúšaš aj iným programom odosielať poštu z tvojho PC. Oprobuj Thunderbird, nainštaluj, nastav si konto a daj prijať správy a skús nejaké odoslať. Takto naistotu vyfiltruješ zdroj chyby - či je to u teba, niekde na linke alebo u poskytovateľa. Ale keď maily chodia, tak je takmer istota že u teba.
Samozrejme nezabudni testovať odosielanie na rôznych prijímateľov.
Hej, a ešte je celkom možné že problém máš vyriešený, keďže tento post je tu už nejakých 30 hod. bez reply. Kto by mohol existovať 24+ hodín bez mailu???