Najdolezitejsie je zvolit vhodny predmet správy, aby potencionalny klient otvoril mail a nie ze ho hned vymaze.
Co sa týka vzro, tak je to na Tebe ako uputas klientov.
Ja na konci mailu este vzdy uvadzam nasledovne:
Vašu e-mailovú adresu sme získali z verejnej databázy. Všetky tieto údaje
spracovávame v súlade s povinnosťami vyplývajúcimi zo zákona CVIII z roku
2001 vydaného 24. decembra 2001, ako aj zo zákona LXIII z roku 1992 o
ochrane osobných údajov a zverejňovaní údajov vo verejnom záujme a zo
zákona CXIX z roku 1995 o spracovaní údajov o mene a bydlisku slúžiacich
pre prieskum trhu a priamy marketing. Pri stanovení zásad ochrany údajov
sme so zvláštnym zreteľom prihliadali na zákon VI z roku 1998 o ochrane
jednotlivcov a ich osobných údajov pri automatizovanom spracovaní dát.