Viem, že táto téma tu už raz odo mňa je, ale chcem vedieť aj názory ostatných a do sekcie marketing bohužial nechodí toľko ľudí ako sem na hlavnú stránku. Tak prosím adminov nech to nemažú. ďakujem. Ešte dodávam, že sa jedná o Masážny salón.
Choďme teda k téme. Naše schopnosti masírovať nám budú na nič ak k nám neprilákame ľudí a preto ma napadlo niekoľko typov marketingu, ktorý by sme mohli robiť. Ja chcem od Vás, aby ste sa mi vyjadrili ako Vás ten typ marketingu upúta a ktorý je pre Vás najvierohodnejší a ktorý najmenej. Budem to číslovať. Ak by ste mali nejaký nápad, alebo pripomienku, tak napíšte sem tiež. Ďakujem
1.Etarget, Google adword, facebook - čo sa mi na tom páči je, že je to relatívne lacné, ale vek našich klientov je zhruba od 25 do xxx. Ako masér mám skúsenosti, že do salónov chodí najviac ľudí s vekovým priemerom 40 rokov. Je podľa Vás dosť ľudí, ktorý by tento typ marketingu oslovil ?
2.Priame rozdávanie letákov na frekventovaných uliciach BA - Tu by bol priami kontakt s potencionálnym zákazníkom. Je to celkom lacné a aj efektívne podľa môjho názoru. Ako Vás osloví reklama touto formou? Pozrieti si leták, ktorý ste dostali, alebo putuje hneď do koša ?
3.Billboardy. Sú veľké a takmer neprehliadnuteľné. Premňa billboard má firma, ktorá je na tom dobre (to som si vždy myslel) a biznis mu funguje tak ako má. Ako Vás oslovuje táto reklama? Počítal som, že ak by som dal 2 billboardy na 2 mesiace v BA tak ma to výjde na cca 40 000 SKK. Je podľa Vás táto investícia vratná ?
Asi toto je všetko. Samozrejme dáme inzeráty do novín, na všelijaké weby a pod. Ale mňa zaujímajú Vaše názory na prvé tri formy reklamy. Ak by ste mali nejaký vlastný nápad, tak sem sním
Ďakujem za Vaše, rady, odpovede a čas.