comodo Toto by mozno patrilo i do rubriky co ma dnes rozculilo, ale asi si to fakt zasluzi sviju temu.
Hot – line ! Mate problem pomozeme Vam . Ha ha. Mozete cakat. Hlavne na hotline firmy Hewlet Packard, teda HP . Kedze som sa uz druhy krat presvedcil, ze za tym cislom, je banda amaterov opisem zazitok.
Po oznameni ceny opravy starej tlaciarne , som odporucil servisu nech si ju radsej nechaju a daju zosrotovat a kupil som novu HP Lasrjet P1006. Ciernobiela laserovka , staci mi. Tlaci. Vyskytol sa ale problem, ze ak jej dojde papier a clovek to vopred nezbada, tak uz ho tam doplnit nestaci, ale treba resetnut PC i tlaciaren. Za jazdy sa totiz system nespamata. Prvy odborny nazor som ziskal u predajcu PROGMA v NMnV., ze to viete , je to lacnejsia tlaciaren , nemusi tam vsetko fungovat :-) No reku dobre kamarad, aj tak ti to doveziem ako reklamaciu.
Ale este som skusil zavolat slavnu hotline 0800147147. Dost skoro som pochopil, ze som bol automaticky presmerovany do CZ. Tam som sa po niekolkych prepojeniach dozvedel ine cislo hotline a tam uz po “zdvihnuti hlasu” som sa ani na treti krat dostal po odbornika, ktory mi poradil, aby som si daval pozor a vcas doplnal papier. Kedze ani nebolschopny pochopit co mu hovorim ( i ked dokazem takmer plynule cesky, teraz som z materciny just nevybocil ) a tak pokracoval, az som mu zlozil a skoncil som od uzasu s hlavou v rukach .
To ze su tam fakt magori som sa presvedcil uz druhy krat , kedze raz po kupe scannera som potreboval nieco zistit a odbornik tam nevedel, co je to format PDF.
Takze ak Vas napadne zavolat na hotline HP , pokojne si sadnite , vyzbrojte sa trpezlivostou.
Skoda ze som tu komunikaciu nenahral. Ale zaujimalo by ma za co tam tych ludi platia.
Comodo, myslím, že vec zbytočne nafukuješ. Treba si uvedomiť, že na tej druhej strane sedí nejaký mladý človek, ktorý sa vyzná trochu lepšie v IT technike, ako bežný spotrebiteľ. Nie sú to žiadni lumeni, ani cyborgovia, ktorí poznajú spamäti manuály a návody všetkých produktov, ktoré vyrába ich firma. Tí ľudia tie produkty nenavrhovali, ani ich nevyrábajú a ani nemajú praktickú skúsenosť s ich používaním, často majú k dispozícii len manuály. A ak to nie je v manuáli, ako ti majú poradiť? Pokiaľ by si sa spýtal bežnú záležitosť, tak ti určite poradia, ale pokiaľ ide o problém, ktorý sa navyše nedá vyriešiť, tak ti ani nemajú čo poradiť.
Keby si sa trošku poobzeral na internete, tak by si zistil, že je to bohužiaľ výrobný nedostatok tejto tlačiarne a tento problém má veľa užívateľov, no žiadne riešenie sa nenašlo:
http://forums13.itrc.hp.com/service/...readId=1244234 http://www.fixya.com/support/t138966...er_hp_laserjet http://www.pricespider.com/Printers/...A-r972787.html
....
Nie je to závada tlačiarne, ktorá by sa dala reklamovať, lebo to je vlastnosť tlačiarne, bohužiaľ taká na prd.
Takže v tomto prípade sa musím zastať operátorov HL.