Zavrieť

Porady

surne potrebujem radu, prosim

dobry den, surne potrebujem poradit...
neviem, ci sa to hodi do mnou zvolenej temy, ak nie, smola....
no.. k veci.....som studentka a byvam na internate...kazdy druhy mesiac platim platbu za dva konkretne mesiace...25.januara som mala splatnost za mesiace januar-februar, platila som cez internetbanking za seba a za kamosku.ked som zadavala variabilny symbol, tak som dala dvakrat ten isty, teda moj, takze ja mam teraz dvojitu platbu a kamoske prislo, ze nazaplatila..a koren problemu je v tom, ze uctovnicka, ktora to ma na starosti, sa po troch mesiacoch spamatala, ze kamoska nezaplatila a teraz od nej pozaduje 15 korun za kazdy omeskany den.chcem sa opytat, ci nie je nejaky datum od splatnosti, do ktoreho musim byt oboznamena, ze som nezaplatila alebo mam preplatok.pretoze mne o preplatku nedali vediet a ju informovali o nedoplatku az teraz....dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    monellka Pozri príspevok
    dobry den, surne potrebujem poradit...
    neviem, ci sa to hodi do mnou zvolenej temy, ak nie, smola....