Zavrieť

Porady

Propagacia projekcneho atelieru

Dobry den,
maly projekcny atelier regionalneho vyznamu - projekty rodinnych domov a mensich stavieb od navrhu cez vyber dodavatela a autorsky dozor, navrhy interierov, rekonstrukcie a pod. - ako to spropagovat a dostat k ludom?
Boli inzeraty v regionalnych inzertnych novinach, no cielovu skupinu to asi nezasiahlo.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    dragan.michal je offline (nepripojený) dragan.michal

    dragan.michal
    Tak neviem. zatial som sa propagaciou projekcneho atelieru nezaoberal, ale mam skusenosti z inych projektov (referencie na http://www.midraholding.sk). Ale tak par veci na zaciatok:

    1. vlastný web. bez toho to urcite nepojde. Dalej hned SEO optimalizacia, link building (zaradenie do katalogov a budovanie spatných odkazov na svoju stránku, aby si sa dostal co najvyssie do vyhladavacov)
    2. PPC reklama: odporucam google, etarget a trebars facebook (tam je najlepsi pomer cena - zobrazenia). Avsak zvolit správne klucové slova, text ktorý zaujme.
    3. Propagacne materialy: prezentácia pre klientov, katalóg, letáky.
    4. Vyuziť špecializované web stránky na stavebníctvo.Kde sa zaregistrujes a zviditelnit sa. /vacsina je vsak platená/
    5. Reklama v casopisoch (ta je asi najnakladnejsia, nakolko reklama v inzertných a regionalnych novinách asi nezasiahne Tvoju cielovú skupinu). Reklama napr. casopis Dom a Byvanie cena okolo 1000€ za A4) Avsak oslovis zhruba 40.000 ludi.
    6. Je este moznost bannerovej reklamy. Ty umiestnis na svoj web banner partnera a on umiestni na svoj web Tvoj banner. Avsak bez navstevnosti Tvojej stránky asi nikto do toho nepojde.
    7. Skoro by som zabudol: najprv si urci svoju cielovu skupinu a podla toho zvolit reklamu a propagaciu.
    8. Nebolo by odveci oslovit stavebné firmy a malych zivnostnikov. Pomocou roznych databáz (napr. ja mam vlastnu databazu cca 2.000 stavebncýh firiem a zivnostnikov.) Nasledne ich mail marketingom oslovit. Avsak necakaj velke vysledky, nakolko mail marketing nezaujme tak ako napr. telefonicke oslovovanie.
    9. jedna z mozností je dohodnut sa s casopismi napr. na tom, ze im das cenu do sutaze (napr. 10% zlava pre citatelov na projekcne sluzby) a oni Ti daju malý priestor.
    10. moznosti je neurekom, avsak zaklad je ujasnit si cielovu skupinu, nasledne si ujasnit rozpocet na reklamu a podla toho spravne zvolit reklamnú a marketingovú koncepciu.

    Dúfam, ze som pomohol.
    Prejem vela uspechov v podnikani.
    V prípade akýchkolvek otázok a pripomienok kontaktujte cez ss

    nicolek je offline (nepripojený) nicolek

    nicolek
    Chcem sa spytat jedna firma nam vyraba prop.material- letaky
    Mam narok na odpocet DPH(fakturovane s DPH)

    Diki

    Propagacia projekcneho atelieru

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.