mám prosbu. Trápim sa nad elektronickým podaním výkazu do Sociálnej poisťovne. Keď som išla podľa manuálu, tak mi "asi" vygenerovalo xml súbor, ten som potom po prihlásení na Sociálku priložila a dala odoslať. Upozornilo ma na chyby. Zlý obsah buniek. IČO - ok, mám ho nahodené s medzerami, upravím ho, ale upozornilo ma na nevyplnený údaj: Formulár vyplnil. Ale neviem, kde v programe mám nastaviť, aby sa môj kontakt, ktorý som si vytvorila, zobrazoval na vygenerovaných tlačivách.
A preto "asi", lebo som si nie istá, čo som to vôbec dobre urobila. Máte niekto skúsenosti s elektronickým podaním a mohli by ste mi poradiť:
1/ kde nastavím , aby mi vypĺňalo kolonku "formulár vyplnil"
2/ postup, ako môžem vytvoriť a odoslať xml súbor do Sociálnej poisťovne
ďakujem monika