dara no ďakujem za radu, zatiaľ sa to pokúšam riešiť, uvidíme či druhá strana na to aj pristúpi, u teba nebol problém?
Hneď ako som zistila, že je tovar poškodený, volala som prepravnej službe (UPS), oni poslali asi o 2 dni pracovníka, ktorý všetko zdokumentoval, odfotil, medzitým som mailom informovala predajcu, že tovar som dostala poškodený a chcem ho reklamovať. Trošku sa to naťahovalo (lebo oni mali ešte zmluvu s českou prepravnou službou - takže kým si to "vydiskutovali" medzi sebou, natiahlo sa to). Ale nakoniec reklamáciu uznali, vrátili mi peniaze. Tovar som im poslala naspäť ja ako balík (u Teba by to bol asi probém
) a to poštovné mi potom tiež vrátili.
Treba len všetko mať písomne (stačí aj e-mail), telefonicky radšej nie. Na internetový predaj platí tiež reklamačný poriadok.
Ten predajca by mal mať na svojich stránkach uvedené, ako postupovať pri reklamácii... má?