Zavrieť

Porady

dovolenka na 12.4.09

Potrebujem poradit ci je nutne si na den 12.4.09 vypisat dovolenkovy listok,ide totizto o Velkonocnu nedelu,ktora sa v niesla v tom duchu ze mali byt vsetky predajne zatvorene.Pracujem ako predavacka a vcera mi bolo povedane,ze na ten den ked som bola doma si musim vypisat dovolenkovy listok.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    adka8800 Pozri príspevok
    Potrebujem poradit ci je nutne si na den 12.4.09 vypisat dovolenkovy listok,ide totizto o Velkonocnu nedelu,ktora sa v niesla v tom duchu ze mali byt vsetky predajne zatvorene.Pracujem ako predavacka a vcera mi bolo povedane,ze na ten den ked som bola doma si musim vypisat dovolenkovy listok.
    Majiteľ zatvoril v ten deň predajňu?

    adka8800 je offline (nepripojený) adka8800

    adka8800
    mzdarka renca Pozri príspevok
    Majiteľ zatvoril v ten deň predajňu?
    Ano v ten den bolo zatvorene cele obchodne centrum a aj nasa predajna,takze boli doma aj vsetky predavacky.

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    adka8800 Pozri príspevok
    Ano v ten den bolo zatvorene cele obchodne centrum a aj nasa predajna,takze boli doma aj vsetky predavacky.