Zavrieť

Porady

Pedagogická prax

Dobrý deň, mám inžinierske vzdelanie a pracujem ako učiteľka už 11-ty rok s 5 ročnou pauzou, kedy som bola na MD. Neviem či mám dobré informácie, ale momentálne mám platovú triedu 10 a podla tých informácií čo mám, by mi po 5 odpracovaných rokov mimo ( bez započítania času na MD ) patrila trieda 11. Je to pravda??? Ak áno, vedeli by ste mi poradiť, v akom zákone sa to spomína??? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Mam aj DPS. A neviete náhodou, kde by som nasla znenie nejakého zákona alebo predpisu, kde sa tá 11 trieda spomína??

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    § 9 ods. b/ vyhlášky č. 41/1996 Z.z. - náhrada I. kvalifikačnej skúšky je - absolvovanie vysokoškolského vzdelania druhého stupňa neučiteľského študijného odboru a absolvovanie DPŠ nadväzujúceho na získaný študijný odbor.

    to je 1. podmienka - po piatich rokoch pedagogickej praxe,

    ale zároveň,musíš sledovať § 4 ods. 3/ vyhlášky č. 41/1996 Z.z.-
    požiadavky na stupeň a odbor vzdelanie jednotlivých kategórií ped. zamestnancov sú uvedené v prílohe tejto vyhlášky. U učiteľa je súčasťou odbornej a pedagogickej spôsobilosti aj vyučovanie jeho aprobačných predmetov alebo predmetov jeho študijného odboru v rozsahu najmenej jednej polovice týždennej vyučovacej činnosti zníženej o jednu hodinu.