Zavrieť

Porady

Vreckové a náhrady ďalších vedľajších výdavkov

Zdravím, viete mi niekto poradiť, ako je to s vreckovým a ostatnými vedľajšími potrebnými výdavkami / čo sa za ne považuje?/, aby nedošlo k dvojitému plneniu? Našim zamestnancom platíme 30% vreckového k stravnému k ZSC. Majú nárok na preplatenie napr. bločku za benzín alebo cestovných lístkov na MHD v zahraničí, keď sa im poskytuje vreckové? Alebo tieto sumy mám odrátať z vreckového alebo ako na to? Som v tomto začiatočník a čím viac sa o tejto téme pokúšam zistiť, tým viac som popletená. Vďaka. Elen
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Gabi03 je offline (nepripojený) Gabi03

    Gabi03
    Vreckové ponecháš, benzín za súkromné aut a cestovné lístky si vyúčtujú vo vyúčtovaní PC.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Elen3 Pozri príspevok
    Zdravím, viete mi niekto poradiť, ako je to s vreckovým a ostatnými vedľajšími potrebnými výdavkami / čo sa za ne považuje?/, aby nedošlo k dvojitému plneniu? Našim zamestnancom platíme 30% vreckového k stravnému k ZSC. Majú nárok na preplatenie napr. bločku za benzín alebo cestovných lístkov na MHD v zahraničí, keď sa im poskytuje vreckové? Alebo tieto sumy mám odrátať z vreckového alebo ako na to? Som v tomto začiatočník a čím viac sa o tejto téme pokúšam zistiť, tým viac som popletená. Vďaka. Elen