Zavrieť

Porady

Zaradenie do tried

Poradíte?
Pracujem ako účtovníčka na základnej škole. Mzdárka ma zaradila do triedy 7 a povedala mi, že musím mať vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa, ak chcem robiť naďalej túto robotu. Je toto zaradenie správne? Mne podľa 553/2003 vychádza, že by som mala byť v triede 8.

Vďaka.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Borisana je offline (nepripojený) Borisana

    Borisana
    Treba si pozrieť katalóg pracovných činností - školstvo má číslo 17 a podľa najnáročnejšej vykonávanej práce zaradiť do platovej triedy. Podľa mňa to tiež má byť 8.

    judita1971 je offline (nepripojený) judita1971

    judita1971
    čínnosť01, spoločné pracovné činnosti
    08. platová trieda -pracovné činnosti vyžadujúce úplné stredné vzdelani:
    činnost 02 - Komplexné zabezpečovanie účtovníckych agend.


    Ak vykonávaš komplexné zabezpečovanie účtovníckych agend tak máš 8.

    Si na škole jedna pracovníčka, ktorá robí účtovnícke práce? Ak áno, určite ixh musíš robiť komplexne.

    Olympiaa je offline (nepripojený) Olympiaa

    Olympiaa
    Ďakujem veľmi pekne za rady, áno som jedna účtovníčka a robím komplet účtovníctvo. Verím, že sa mi podarí doviesť veci do zdarného konca.

    kikuľka je offline (nepripojený) kikuľka

    kikuľka