Dobrý deň Vám prajem,
poradíte mi, prosím Vás, s nasledovným problémom účtovania reklamácií v Omege.
Sme s.r.o. ktorá vedie skladovú evidenciu, má aj kamenný obchod a predáva tovar, ktorý má svoje PLU a výrobné číslo.
V minulom roku bol zakúpený tovar, ktorý bol následne predaný na faktúru a zaplatený. V tomto roku ho zákazník prinesol na reklamáciu. Reklamácia bola uznaná a dodávateľ nám poslal dobropis, my musíme vystaviť dobropis zákazníkovi.
Z našej strany - prijali sme tovar na sklad a máme záväzok voči zákazníkovi (132 002/325200), odoslali sme tovar na reklamáciu (315100/132200). Čo sa týka skladu, účtované bolo na skladovej karte príslušného tovaru, príjem - výdaj - zostatok nula.
Má niekto skúsenosti s takýmto účtovaním? My robíme v programe OMEGA krátko, takže skúsenosti nám chýbajú.
Vopred ďakujem za Vaše rady!