Zavrieť

Porady

Student a matka

Dobry den. Som 21 rocny student studujuci mimo bydliska. Byvam na private. Skola mi aj napriek snahe nejde zrovna najlepsie, ale drzim sa, som stale na skole a chcem pokracovat v studiu. V meste studia mam svojich kamaratov, frajerku, proste tu zijem a domov chodim cca raz za mesiac.

A teraz problem:
Moja mama nevie ocenit snahu, hlada len tie zle stranky. Dalej sa do vsetkeho strasne stara, ako keby som mal 3 roky, stale diktuje co mam v zivote robit a pritom sa viem o seba postarat. Mysli si ze flamujem, nic nerobim, neucim sa, nesnazim atd. Nedokaze stravit ani to ze tu mam priatelov, frajerku... Ked pridem domov, vacsinou to ujde, ale v den odchodu sa takmer vzdy pohadame kvoli spominanym veciam. Naposledy to bolo take, ze sa vyhraza vyhodenim z domu, vyhodenim mojich veci, kade chodi tam ma ohovara a robi mi zle meno. Ja som nikomu nic zle neurobil, len ona vie hrat take divadlo ze jej ludia zhltnu cokolvek. Pracuje s ludmi, tak vie ako na nich.

Ja uz neviem co mam robit, ako mam docielit aby mi nenicila zivot, pochopila ze mam svoje sukromie, svojich priatelov, ze mi uz nemusi hovorit kedy sa mam najest, ako sa obliect atd.
Je mozne sa nejako pravne branit keby ma chcela naozaj vyhodit? Pripadne keby doslo k tomu ze mi bez oznamenia vyhadze moje veci, coho sa realne bojim.

Urcite potrebuje odbornu psychologicku pomoc, a to si nemyslim len ja, ale ako ju donutit priznat si vlastne chyby a zacat ich riesit?

Dakujem za pomoc. Uz som vazne zufaly.
Usporiadat
KEJKA KEJKA

KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

audítor, účtovník, odborný poradca ...viac
pomoc si naznačil,
psycholog, odborné vyšetenie..... je svojprávna, dostaneš ju tam len po dobrom.