Zavrieť

Porady

Vybavenie pracovneho miesta

Zdravim,

Pracujem v spolocnosti ktora sa planuje prestahovat do novych priestorov.

Na oddeleni sme traja ktori by sme sa mali prestahovat do tych novych priestorov.
Nasa praca pozostava z IT supportu pre zamestnancov v centrale a na pobockach.

Nas zamestnavatel planuje ze v novych priestoroch pre nas pripravi len dve miesta na sedenie s odovodnenim ze : "Vsak sa budete striedat, obcas bude mat niekto HomeOffice a niekto pojde na pobocky"

Na IT pracujem zopar rokov a viem ze je to nerealne, pretoze byva obdobie ked vsetko funguje a nieje dovod cestovat na pobocku vzdialenu 200km.
Cize nastane stav ze sme traja v kancelarii a mame len dve miesta na sedenie.


Je to nejak osetrene v Zakonniku prace ? Musi zamestnavatel zabezpecit vybavenie pracovneho miesta (stolicku na sedenie) pre kazdeho zamestnanca ? alebo kludne moze nastat stav ze si nebudem mat kam sadnut ?

Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Pokial mate home office a aj cesty po pobockach, nemusi.

    Zober si napr. take IBM, tam je v kancelariach konzultantov iba asi polovica pracovnych miest ako maju zamestnancov.

    A ked si nebudes mat kam sadnut, zahlasis, ze mas dnes home office a hotovo
    /inak to ani v inej miestnosti nie je stolicka navyse - zasadacka, ina kancelaria ?/

    Xkeeper je offline (nepripojený) Xkeeper

    Xkeeper
    ivka70 Pozri príspevok
    /inak to ani v inej miestnosti nie je stolicka navyse - zasadacka, ina kancelaria ?/
    Dakujem za odpoved.

    V inej kancelarii miesto tiez nebude pretoze pripravuju priestory podla poctu zamestnancov. To len IT bude mat -1 stolicku a stol.

    V zasadacke sa miesto najde ale to tiez velmi situaciu nevyriesi, lebo ak si niekto naplanuje meeting tak som skoncil..

    Nasa praca sa neda uplne zrovnat s pracou konzultantov v IBM, pretoze my robime aj instalacie PC a pracujeme na projektoch s cim je spojenie velke mnozstvo papierovaciek, takze potrebujeme aj miesto na rozlozenie papierov.


    Asi to tak budem robit tak ako si napisala, Pridem do prace a ak nebude miesto tak zahlasim HomeOffice a idem domov.

    Vybavenie pracovneho miesta

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.