Zavrieť

Porady

DHL a eshopy

Len tak pre info DHL nechce robiť s eshopmi:

samozrejme kuriera si mozete vzdy objednat. Ale ak ide o zasielkanie vaciseho mnozstva zasielok cez nasu spolocnost, mame jasne stanovene
podmienky, ktore sa musia dodrziavat.
nasa spolocnost dorucuje zasielkyu pre spolocnosti a pri internetovom obchode je jasne, ze vacsinou ide o sukromnu osobu ( kde pri dorucovani
dochazda ku komlikaciam , nakolko vacsina klientov nikdy nie je na vopred urcenej adrese kvoli pracovnej vytazenosti ) . Z uvedeneho dovodu spolocnost
DHL Express nespolupracuje s internetovym obchodom.
citacia z emailu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    po obnoveni Listovej dobierky, si myslim, ze stale posta bude pre eshopy najlepsia, dorucenie dobierkou na druhy den za 2 Eura je OK si myslim.

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    padro Pozri príspevok
    po obnoveni Listovej dobierky, si myslim, ze stale posta bude pre eshopy najlepsia, dorucenie dobierkou na druhy den za 2 Eura je OK si myslim.

    akurát ja mám 80% zásielok v hmotnosti od 3 do 15 kg. Takže listová zásielka nehrozí. Iba výnimočne. Viac mám tých, čo prekročia 15 kg ako tie, čo sa zmestia do 2 kg.

    Ale tiež si myslím, že pošta je zatiaľ najvýhodnejšia.

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    mňa práveže zaujalo, že trošku väčší eshop má už iba kuriéra UPS a to iba za 3 eurá za zásielku.
    To je super cena - napr. pri zberných jazdách z pošty by sa ti ktým 2 EUR pripočítalo ešte za jazdu a už si na 3 Eurách.
    Takže som rozposlal emaily kurierom - kde a za koľko.

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    Filip Glasa Pozri príspevok
    mňa práveže zaujalo, že trošku väčší eshop má už iba kuriéra UPS a to iba za 3 eurá za zásielku.
    To je super cena - napr. pri zberných jazdách z pošty by sa ti ktým 2 EUR pripočítalo ešte za jazdu a už si na 3 Eurách.
    Takže som rozposlal emaily kurierom - kde a za koľko.
    lenze tie 3 eura asi nebudu v UPS za dobierku, cize najskor musi zaplatit na ucet a potom len poslat kurierom.... myslim ze ale ludia na slovensku stale preferuju dobierku, kdesi som cital vyjadrenie eshopov ktore ponukaju viac moznosti dorucenia, ze ludia si aj tak vyberaju dobierku postou,.. inak to co odpisalo DHL v tom je dost pravdy.

    Vivi je offline (nepripojený) Vivi

    Vivi
    Mozem len potvrdit, ze vacsina zakaznikov este stale uprednostnuje dobierku. Mame vo vybere sposobov platieb X moznosti, ale oni si volia dobierku a dokonca aj za cenu ze dobierka je drahsia o cca 1 EURko (30 Sk).

    Ale na druhej strane je to aj v tom, ze sa vela kupujucich cez internet popalilo prave v tom, ze si nieco objednali, previedli peniaze a nakoniec z tovaru nic. Aj ked obchodik poukaze platbu naspat, zakaznik straca na bankovych poplatkoch.

    Ale nemusi byt len toto problem. Zo skusenosti mozem povedat, ze zakaznici su "lenivi" ako kazdy clovek. Chcu malo klikat, nechce sa im citat a rychlo objednat. Prevod je zlozitejsi ako vybrat dobierku a ende... A prechadzka na postu a cakanie v rade len prospieva organizmu....

    Co sa tyka toho DHL aj mna telefonicky vyexpedovali.... Zvlastna politika, ale mame dobru konkurenciu v tomto smere, takze je si z coho vyberat.

    luigi72 je offline (nepripojený) luigi72

    luigi72
    Ešte stále máte možnosť vyskúšať kuriérsku spoločnosť GLS alebo aj UPS t.j. Slovak Parcel Service.

    Veľa internetových obchodov využíva služby spoločnosti DPD.

    Tu nájdete pekný zoznam slovenských kuriérskych služieb:

    http://doprava.adresarfiriem.sk/kurieri-posta/
    Naposledy upravil luigi72 : 01.08.09 at 07:05 Dôvod: doplnenie

    FTC je offline (nepripojený) FTC

    FTC
    Doručovanie súkromným osobám je hrôza. nikdy neviete kedy budú doma aby prevzali zásielku a v tom prípade neide o logistiku ale o lotériu. Nečudujem sa DHL a málo kto by to robil za pár korún. Za komfort si treba priplatiť. pri veľkých zásielkách treba myslieť na to že ich nie je veľa a treba na to dvoch ľudí. A za 3 eurá ak to niekto urobí tak mi dajte na nich kontak a ja ich budem využívať každý deň na dovoz žranice. Nech mi nosia chleba.

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    FTC Pozri príspevok
    Doručovanie súkromným osobám je hrôza. nikdy neviete kedy budú doma aby prevzali zásielku a v tom prípade neide o logistiku ale o lotériu. Nečudujem sa DHL a málo kto by to robil za pár korún. Za komfort si treba priplatiť. pri veľkých zásielkách treba myslieť na to že ich nie je veľa a treba na to dvoch ľudí. A za 3 eurá ak to niekto urobí tak mi dajte na nich kontak a ja ich budem využívať každý deň na dovoz žranice. Nech mi nosia chleba.
    To je dosť veľká hlúposť vzhľadom na to, že každý kuriér sa chváli tým, že pred doručením zákazníka telefonicky kontaktujú a dohodnú si čas doručenia. V praxi to tak nefunguje ani drahých u UPS a DHL.
    Kuriér mi večne chodí bez ohlásenia a čas si nechce dohodnúť. Na infolinke mi môžu tvrdiť čo chcú, ale doručovatelia na to kašlú.

    Takže v čom by bol asi tak problém pri doručení do domácnosti ak si zákazník zadá čas - napr. po 16.00 a telefónne číslo? Problém by nebol vôbec v ničom ak by doručovatelia dodržovali aspoň svoje vlastné interné predpisy.

    Za 3 eurá doručuje napr. aj UPS pri vysokých objemoch.

    jozefm30 je offline (nepripojený) jozefm30

    jozefm30
    No mne dorucovali cez UPS z belgicka, predavajuci mi poslal tracking number UPS. Pozeral som kde je balik. V den ked bol doruceny do BA mi rano o osmej zavolal kurier ci moze prist cca. o desiatej a prisiel 9:50. Takze spokojnost. Ohladne dorucenia ako e-shop som robil na zaciatku tak ze kazdy druhy den som zobral baliky a urobil taky okruh Bratislavou. Vsetko som mal pekne naplanovane, s kazdmym dohodnute. Vyslo to lacnejsie ako platit kuriera za kazdy balik. Moj cas som neratal do ceny :-)

    FTC je offline (nepripojený) FTC

    FTC
    3 eurá za listovú zásielku alebo menšiu. V prípade veľkej zásielky ako práčka atď to asi za tri eurá nebude. Lenže každá doručovateľská služba znižuje náklady tým že robí logistiku. Logistika znamená že si niekto urobí cestu z bodu a cez b cez c cez d tak aby bola efektívna. v prípade že A určí čas doručenia neskôr ako B už sa stráca efektivita a zvyšujú sa náklady. Ak by eshop odoslal 10 zásielok tak že by si cestu mohol určiť prepravca bolo by to super. Ale tak to zákazník nechce ale chcel by to za rovnakú cenu.

    FTC je offline (nepripojený) FTC

    FTC
    No zavolal či môže prísť cca o 10... čo ak by si povedal nie o desiatej ale neskôr.. to by ti povedal že to nebude mať po ceste že to necháva na centrále? či ako?

    Kazu je offline (nepripojený) Kazu

    Kazu
    Filip Glasa Pozri príspevok
    To je dosť veľká hlúposť vzhľadom na to, že každý kuriér sa chváli tým, že pred doručením zákazníka telefonicky kontaktujú a dohodnú si čas doručenia. V praxi to tak nefunguje ani drahých u UPS a DHL.
    Kuriér mi večne chodí bez ohlásenia a čas si nechce dohodnúť. Na infolinke mi môžu tvrdiť čo chcú, ale doručovatelia na to kašlú.

    Takže v čom by bol asi tak problém pri doručení do domácnosti ak si zákazník zadá čas - napr. po 16.00 a telefónne číslo? Problém by nebol vôbec v ničom ak by doručovatelia dodržovali aspoň svoje vlastné interné predpisy.

    Za 3 eurá doručuje napr. aj UPS pri vysokých objemoch.
    K nám chodí UPS a DHL a môžem potvrdiť, že telefonujú. Iba kuriér čo chodí pravidelne sa neohlasuje, lebo už vie, že to má vždy komu odovzdať.

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    3 eurá za listovú zásielku alebo menšiu.
    za klasické balíky majú pri UPS hociktoré väčšie eshopy. A pochybujem že posielajú listové a menšie zásielky.

    že robia efektívne logistiku je samozrejmé. Že sľúbujú to čo nevedia dodať - to už samozrejmé nie je.

    luigi72 je offline (nepripojený) luigi72

    luigi72
    To je problem pri tychto kurierskych spolocnostiach, ze maju vopred naplanovane trasy jednotlivych aut, kuriery jazdia podla planu a zavolaju, kedy budu na Vasej adrese. Cize nedohodnu sa, kedy by Vam bolo najlepsie, ale jednoducho povedia, kedy pridu. Ak Vam to nevyhovuje, dorucia este nasledujuci den zase v urcenom case a koniec.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.