Zavrieť

Porady

Znovuotvorenie pozastavenej živnosti a žiadanie o granty/nenávratné fin. prostriedky

Dobrý deň,

Som študent denného štúdia na Vysokej škole. Živnosť mám už 3 a pol roka, ale pozastavená je už asi 2 roky.

Chcem ju znova "otvoriť" a žiadať o nenávratné finančné prostriedky a granty.

Mám nárok na granty pre začínajúcich živnostníkov, alebo toto sa mňa už netýka?

Zakladám marketingovú agentúru spolu s agentúrou zameranú pre produkty určené pre deti (tábory, krúžky, školy v prírode atď.)

Viete poradiť na aké granty / nenávratné finančné prostriedky by som sa mal zamerať?

Ďalej sa chcem opýtať, pri žiadaní o fin. prostriedky, je postačujúce vyplniť len tlačivá alebo treba vytvoriť celý projekt?

Ja viem že táto téma môže vyznieť hlúpo alebo veľmi všeobecne, ale za každú radu budem vďačný a ak budete mať hocijaké dodatočné otázky, rád Vám ich zodpoviem.

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Lianka je offline (nepripojený) Lianka

    žena, matka, samoživiteľka... ...viac Lianka
    Pri pozastavenej zivnosti nie si povazovany za zacinajuceho zivnostnika.

    "Zakladam" znamena obnovim zivnost, ktora je pozastavena? Alebo zakladas obchodnu spolocnost?

    Neviem, o ake granty/financne prostriedky sa zaujimas. Ak mas na mysli tie, co "rozdava" Urad prace, na tie narok nemas.

    Skus iny zdroj, napr.: www.nadsme.sk