Zavrieť

Porady

Problem

Manželka pracuje ako učiteľka v MŠ už bezmála 30 rokov.Minulý rok sme sa presťahovali do Tomašikova pri Galanta a chcela si naisť prácu niekde blízko bydliska,ale škôlky čo sú v okolí sú maďarské.Je s toho nešťastná.Každé ráno cestuje do Bratislavi za prácou ,ktorú miluje.Navrhoval som jej aj zmenu povolania,ale o tom nechce ani počuť.Preto by ma zaujimalo v akom jazyku robia prípravy.Čo na to jazykoví zákon,lebo jeden fakt je ten že sme rozprávali s učiteľkami,riaditeľkami a slovenský jazyk im pravdupovediac moc nešiel.Chcel by som vedieť váš názor na túto problematiku.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    Ak je to materska skola s vyucujucim jazykom madarskym, tak urcite je vsetko v tom jazyku. Aj pripravy. Ak manzelka neovlada tento jazyk, pripadne v nom nestudovala odbornost, musi si najst nieco ine.
    No zavadzat tu zase tie chulostive temy sa mi nezda dost rozumne.

    jaro581 je offline (nepripojený) jaro581

    jaro581
    Ja som nechcel rozpútať národnostný problem,ale sme na Slovensku a keď susedov syn ktorý chodí do škôlky u nás ,pri rozhovore nerozumie ani slovo ,tak si osobne myslím že to už problém je.Mimochodom susedov mám fantastických.

    vulxy je offline (nepripojený) vulxy

    vulxy
    jaro581 Pozri príspevok