Zavrieť

Porady

Napálenie DVD z JVC kamery

Ahojtem prosím o radu. Chcela by som si napáliť videá z kamery JVC -Everio na DVD. Síce sa mi to aj podarilo, ale náše DVD Panasonic nechce disc čítať. Takže predpokladám, že by som mala videá "zmixovať". Totižto sú vo formáte MPEG a ovoriť v PC idú len cez program Clasicc media player. Vypalovací program mám NERO. No priznám sa, že som taký PC samouk a neviem anglicky, takže dosť problém. Poradí mi niekto ako nato. Vopraed ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Stevo5 je offline (nepripojený) Stevo5

    Stevo5
    Tvoj Panasonic ho neprehrá preto, že mu "neponúkaš" film vo formáte VideoDVD, asi nepodporuje DivX alebo je to video v inom nekompatibilnom formáte. Počítač si s tým poradí, ale stolný prehrávač nie.
    Ak máš NERO, dúfam že kompletný balík a nie len Nero expres, tak by ti mohla pomôcť jeho súčasť Nero Vision.
    Po jeho spustení dáš - Vytvoriť DVD - DVD video. Otvorí okno, tam dáš - pridať súbory - pridáš svoje z kamery, klikni na Ďalej, tu si vytvoríš menu - v prípade že si pridala viac kratších súborov, v hotovom DVD si budeš môcť spustiť priamo ktorý chceš. Program ťa navedie až k vypáleniu VideoDVD.