Zavrieť

Porady

Zrusenie objednavky

Zdravim,
potrebujem poradit ohladom galiby, ktora sa mi prihodila pri kupe dioptrickych slnecnych okuliarov. Skusim to cele opisat, ako to vsetko prebehlo.
Prisla som do optiky, kde sa ma hned ujala veduca. Zacala mi rozpravat o sportovych okuliaroch, do ktorych treba specialne skla, kde sa cena pohybovala od 500 € a vyssie. To som hned zamietla a tak mi ukazala dalsie, kde netreba specialne skla. Po odskusani mi konecne jeden ram pasoval a tak som ich zobrala. Cena ramu bola 210 €. Nasledne prebehlo vyplnenie objednavky a tu nastava moj problem...
Na objednavku rovno napisala vyslednu cenu a vyzvala ma, ze treba zaplatit zalohu 100 €. Pozeram na vyslednu sumu, ci je prva cifra 3 alebo 5, lebo sa to splyvalo. Pytam sa jej, ci je to 300 a veduca, ze ano. Zaplatila som zalohu a na zaver mi este oznamila, ze dodanie potrva mesiac.
Po mesiaci mi volaju, ze okuliare su uz pripravene, no kedze som uz bola odcestovana na dovolenke, dohodli sme sa, ze poslem znameho. Na druhy den mi vola, ze nie 200 ale este 400 € treba doplatit. Trebalo specialne skla, ktore stoja 300 €.

Tu sa na Vas obraciam s prosbou, co mam robit... Ake mam moznosti, kedze som si vyberala okuliare v presvedceni, ze tam netreba specialne skla a este mi aj potvrdila, ze tam napisala 300 €.

Co sa moze stat v najhorsom pripade, ze by som okuliare neprebrala. Prepadne mi len zaloha, alebo ma mozu nejak vyzvat doplatit sumu, kedze maju moje udaje a som podpisovala objednavku?

Vopred vdaka za radu!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Čo máš napísané v objednávke? Asi sa tam píše, aké sklá sa tam majú dať.Poriadne si to pozri.
    Inak, myslím, že sa Ti bude dosť ťažko dokazovať niečo, čo nemáš na papieri. Je to tvrdenie proti tvrdeniu. Ale za pokus to stojí, skús jednať s majiteľom, alebo vedúcim, nie s predavačkou.

    kyka je offline (nepripojený) kyka

    kyka
    Mam len ustrizok, ze som zaplatil zalohu a je tam aj vysledna suma, ktora sa podoba na 300 €.

    Watson je offline (nepripojený) Watson

    Vylúčený člen Watson
    Treba ísť do predajne čo najskôr a vyjasniť si situáciu. Bloček si naskenuj v čo najlepšom rozlíšení, pre prípad dokazovania. Uplatni reklamáciu, že ti dodali tovar, ktorý si si neobjednal. A trvaj na dodaní toho tovaru, ktorý si si odskúšal a objednal.
    Čo keď sa neskôr ukáže, že tá suma na objednávke nie je 300, ani 500, ale 800 €

    kyka je offline (nepripojený) kyka

    kyka
    Momentalne som este stale odcestovana, ale po prichode sa tam hned chystam vybrat. Preto som sa chcela poradit, aby som bola na vsetko pripravena. Urcite si urobim kopiu ustrizku pre kazdy pripad... Este raz velka vdaka za pomoc.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Milá kyka.
    Hneď na začiatku si urobila obrovskú chybu v tom, že si si neoverila poriadne sumu. Býva dobrým zvykom u obchodníkov a pri vypĺňaní objednávok vypisovať sumu nielen číslom, ale aj slovom, aby potom nedochádzalo k nejasnostiam.
    Pozeram na vyslednu sumu, ci je prva cifra 3 alebo 5, lebo sa to splyvalo. Pytam sa jej, ci je to 300 a veduca, ze ano.
    Už toto ťa malo trknúť, že tu nie je niečo s kostolným poriadkom. A s vyjasnením situácie neotáľaj!
    BTW: trochu si dupni a pritlač a postupuj podľa Watsona.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.