Zavrieť

Porady

Reklamácia - byrokracia

Krásny deň všetkým, viem že už sa toho o tom veľa písalo, ale jasne -ručne stručne som to nepochopila.prosím niekoho kto mi to vysvetli jednoducho a to:

1.Príde na moju prevádzku zákazník reklamovať pneumatiky ktoré u nás kúpil-sú vraj zlé. Ja mu ich dám dole, pozriem,zhodnotím stav a potom s ním spíšem reklamačný list. Mám mu dať hneď kópiu?aj keď na konci je ešte konečné riešenie reklamácie?

2.tovar prevezmem a pošlem na vlastné náklady dodávateľovi.To poštovné atd mi má vrátiť dodávateľ alebo keď zistia že nič im nieje tak zákazník alebo to ostane na mne?

3.keď pri posudku zistia ze je to jeho chyba tak mi ich vrátia naspäť, zase pošt.atd a tiež posudok kto ma zaplatiť? Musím vystaviť ďalší doklad o tom posudku alebo stačí dopísať v tom reklamačnom konečné riešenie?

Veľmi pekne Vás prosim o radu, nechcem urobiť žiadnu chybu chcem len aby to bolo podľa zákona a aby som nešla do mínusu. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    hanelie je offline (nepripojený) hanelie

    sprievodca CR Rakúsko, hanelie
    Mám mu dať hneď kópiu?aj keď na konci je ešte konečné riešenie reklamácie?
    dávaš originál dokladu - keď sa reklamácia vyrieši - / akýmkoľvek spôsobom / dopíšeš tieto údaje do kolónky na to určenej
    náklady na poštovné musíš znášať ty - aj keď sa reklamácia /chyba tovaru /nepotvrdí / zákazníka nemá čo zaujímať, či je tovar odvedľa od susedov alebo posielaš hoci do iného štátu / -
    ak by si tovar posielala zákazníkovi, toto poštovné by platil on

    Reklamácia - byrokracia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.