Krásny deň všetkým, viem že už sa toho o tom veľa písalo, ale jasne -ručne stručne som to nepochopila.prosím niekoho kto mi to vysvetli jednoducho a to:
1.Príde na moju prevádzku zákazník reklamovať pneumatiky ktoré u nás kúpil-sú vraj zlé. Ja mu ich dám dole, pozriem,zhodnotím stav a potom s ním spíšem reklamačný list. Mám mu dať hneď kópiu?aj keď na konci je ešte konečné riešenie reklamácie?
2.tovar prevezmem a pošlem na vlastné náklady dodávateľovi.To poštovné atd mi má vrátiť dodávateľ alebo keď zistia že nič im nieje tak zákazník alebo to ostane na mne?
3.keď pri posudku zistia ze je to jeho chyba tak mi ich vrátia naspäť, zase pošt.atd a tiež posudok kto ma zaplatiť? Musím vystaviť ďalší doklad o tom posudku alebo stačí dopísať v tom reklamačnom konečné riešenie?
Veľmi pekne Vás prosim o radu, nechcem urobiť žiadnu chybu chcem len aby to bolo podľa zákona a aby som nešla do mínusu.
Ďakujem