Zavrieť

Porady

životný priestor v kancelárii

Ahojte poraďáci,

neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.

počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.

vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Blankake je offline (nepripojený) Blankake

    Blankake
    Nariadenie 391/2006 Z.z. z 24.5.2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkach na pracovisko, Príloha 1:

    15.2.6. Na pracoviskách má na jedného zamestnanca pripadnúť najmenej
    12 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v sede,
    15 m3 vzdušného priestoru pri práci vykonávanej v stoji,
    18 m3 vzdušného priestoru pri ťažkej telesnej práci.
    Stanovený vzdušný priestor nemá byť zmenšený stabilnými prevádzkovými zariadeniami.

    pracovisko je offline (nepripojený) pracovisko

    pracovisko
    rozika38 Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci,

    neviem či som strelila správnu rubriku, ale dúfam že mi tu pomozete.
    mame v praci taky problem, uz nas v kancli sedi asi 6 osob, a sme tam ako sardinky. dalsia vec je ze ta kancelaria je skoro nevetratelna, nakolko ked sa otvoria okna, dnu vchadza dym a smrad z vyroby, alebo je tam neuveritelny prievan.

    počula som, že nejaky zakon, alebo nieco upravuje aky zivotny priestor musi mat kazdy clovek v kancelarii. malo by sa to preratavat na metre kubicke.

    vie o tom niekto niečo? prosim poradte mi!!! chceli by sme to tu riešiť, lebo sa tu neda ani dychat.
    Nariadenie vlády SR č. 391/2006 Z. z. stanovuje na pracovisku aj voľnú podlahovú plochu na 1 zamestnanca minimálne 5 m2, okrem zariadení a spojovacích ciest. Mali by ste sa obrátiť na Pracovnú zdravotnú službu na Vašom pracovisku, ako a či Vám vôbec zhodnotili pracovisko podľa platnej legislatívy.

    životný priestor v kancelárii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.