Zavrieť

Porady

vedúci vychovávateľ

Dobrý večer, chcela by som sa spýtať, aké vzdelanie má mať vedúci vychovávateľ? Musí to byť vysoká škola? A kto potom vykonáva tie funkcie, veď vychovávateľstvo sa dlho študovalo len na strednej,nie? Ďakujem
Usporiadat
vazuv vazuv

vazuv je offline (nepripojený) vazuv

Pedagóg, ktorého napriek všetkému čo sa v školstve deje, práca baví. ...viac
Dobrý večer. Kedže ste neuviedli o vychovávateľa akého zariadenia sa jedná, tak neviem či Vás uspokojí moja odpoveď. Ak ste vychovávateľom v školskom klube deti, tak pre výkon funkcie vedúceho vychovávateľa nie je požadované iné vzdelanie ako to, ktoré je potrebné pre vychovávateľa bez tejto funkcie.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
gerda gerda

gerda je offline (nepripojený) gerda

Ďakujem,pracujem ako ved. vych ŠKD a teraz podľa nového z. nemám vzdelanie na vykonávanie tejto funkcie,nakoľko potrebujem dvojst. vysokošk. s I. atestáciou. Robím v školstve už 30 rokov a túto funkciu už 15 rokov . Odrazu nemám vzdelanie, je to čudné. Ešte raz ďakujem.
0 0
Lelinka59 Lelinka59

Lelinka59 je offline (nepripojený) Lelinka59

Zdravím kolegyňu, pracujem ako vedúca už 17 rokov, a zatiaľ mi nikto nepovedal, že vedúcu nemôžem vykonávať .Keďže nemám vysokú školu. Čo mi riaditeľ navrhoval je, že bysom si mala uroviť funkčné vzdelávanie. A vraj od 1.11.09 nemôžem uvádzať do praxe začínajúce vychovávateľky lebo nemám atestačnú skúšku. Len teda neviem,kto to bude robiť. Hádam učitelia s atestačnou skúškou?
0 0
Sabadka Sabadka

Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

Kto ma pozná vie.
Lelinka59 Pozri príspevok